Snoepbox menu
Uw winkelwagen

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen (FAQ)

Antwoorden op al uw vragen bij De Snoepbox.
Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact met ons.


Producten

Zijn de snoepjes vers?
Uiteraard we gaan geen snoep verkopen wat over de datum is dat is tevens bij de wet verboden. Al ons snoep heeft nog minimaal een THT van 3 maanden of meer.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als mijn bestelde boxen toch niet op voorraad zijn?

Mocht het zo zijn dat het snoep voor de bestelde Snoepbox niet op voorraad is nemen wij contact met u op en zoeken we samen naar een goede oplossing.


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste snoepboxen toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u de bestelling betalen en afronden door op de winkelwagen te klikken en uw gegevens in te vullen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Omdat wij uw bestelling niet gelijk verzenden kunt u deze tot dat het pakket verzonden is annuleren. Een maal verzonden kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren en u kunt de bestelling ook NIET retour sturen.


Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt in onze webwinkel op een veilige manier betalen. Wij ondersteunen elektronische betaalmogelijkheden zoals iDeal en Creditcards, Paypal en nog veel meer. Daarnaast kunt u ook betalen door handmatig een overboeking uit te voeren via uw bank. Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling verwerkt. Als u gebruik maakt van de elektronische betaalmogelijkheden is dit over het algemeen direct. Een overboeking duurt meestal enkele werkdagen.

Hoe werkt een overschrijving?

Indien u geen gebruik wilt maken van de elektronische betaalmogelijkheden kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overboeken via uw bank. Kies hiervoor in het besteltraject de optie 'Bank overboeking' onder betaalmethode en volg de instructies die u per mail toegezonden krijgt.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja onze prijzen zijn inclusief BTW en inclusief de korting.

Is het ordertraject veilig?

Ja, het gehele ordertraject op onze webwinkel is beveiligd met SSL. Hierdoor verloopt uw bestelling over een beveiligde verbinding.


Verzending & Levering

Wordt de snoepbox de zelfde dag verzonden?
Nee. Wij maken de boxen op bestelling dit om de versheid van de snoepbox te kunnen garanderen.
Vandaag besteld is morgen verzonden. De uitzondering is de woensdag deze dag verzenden we niet omdat we op de weekmarkt staan met snoepgoed.
En de bestellingen van zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.
Bestellingen die gedaan worden op een vrijdag verzenden wij op zaterdag.

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja helaas wel voor bestellingen onder de €25 rekenen wij €3.95 verzendkosten, Is uw bestelling meer dan €25 dan zijn de verzendkosten gratis.

Met wie komt het pakketje?

Wij versturen via DHL. Als u niet thuis bent doet de chauffeur een briefje in de brievenbus waar hij het pakketje heeft achtergelaten of u kunt een afspraak maken om het pakketje te laten bezorgen.

Wanneer krijg ik mijn pakketje?

Wij streven er naar om binnen 24 uur uw pakketje te verzenden. In de praktijk betekent dit dat u meestal binnen 3 dagen in huis heeft.

Kan ik mijn pakketje ergens ophalen?

Liever niet maar als het echt niet anders kan kunnen we hier een afspraak voor maken.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Indien u een ander afleveradres wenst dan kunt u dit tijdens de bestelling opgeven. Wij zullen uw bestelling naar het door u ingevulde afleveradres versturen.

Hoe verloopt de levering?

Wanneer wij uw betaling binnen hebben zal de bestelling direct opgepakt worden. Afhankelijk van de actuele voorraad leveren wij uw producten meestal binnen één werkdag bij het door u opgevoerde leveradres af. Wij werken hiervoor samen met vervoerder DHL. Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een track & trace code waarmee u uw levering in de gaten kan houden.

Waarom is mijn bestelling niet geleverd?

Indien uw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet is geleverd kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wil meerdere pakketten versturen naar verschillende adressen?
Ook dit kan alleen kan dat niet online ingevoerd worden neem hiervoor contact op met ons voordat u besteld. En wij gaan het regelen voor u.

Ik heb een spoed opdracht het pakket moet er morgen zijn?
Oei wij kunnen dit misschien nog wel voor u regelen maar onthoud dat ook wij afhankelijk zijn van DHL.

Kunnen jullie zelf het pakket bezorgen?
Dit kan ook maar zal in de praktijk vaak toch duurder zijn tenzij het 10 pakketten of meer is. Neem hierover eventueel contact met ons op.


Retour

Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?

Ja dat kan lees hiervoor de informatie op onze retour pagina. We hebben te maken met voedsel dit kan alleen onder strikte voorwaarden retour.


Mijn account

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

U kunt uw persoonlijke gegevens eenvoudig aanpassen door op 'Mijn account' te klikken en in te loggen.

Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

U kunt uw persoonlijke wachtwoord veranderen door op 'Mijn account' te klikken.

Hoe kan ik mijn order geschiedenis bekijken?

U kunt uw order geschiedenis bekijken door op 'Mijn account' te klikken.


Overige

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Heeft u een vraag waarvan u het antwoord niet direct kunt vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via de contact pagina. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over uw bestelling neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zullen u zo snel mogelijk van dienst zijn.